måndag 9 december 2013

Julkort 2013!

Det här är första året jag och maken SKA skicka julkort gemensamt. Vi har tänkt skicka enkla varianter utan foton två år i rad och sedan glömt bort det. Vi är ungefär lika duktiga på att skicka vykort när vi är utomlands då vi t o m skrivit dem men sedan inte skickat dem. Ärligt talat är vi rent hopplösa när det kommer till sådant. När det gäller vykorten har det hela kanske sin förklaring i att alla utom en av våra gemensamma utlandsvistelser har varit som språkreseledare och då har man en hel del omkring sig kan jag meddela!

I år kändes däremot julkorten, liksom julen i sig långt mycket roligare att lägga lite krut på. Givetvis blev det ett foto på Hailey som vi gjorde till julkort. Familjefoton har inte hunnits med ännu men jag fick till några riktigt fina på bara henne idag. Det var flera av fotona som blev väldigt lyckade måste jag säga, vilket gjorde det väldigt svårt att välja ut en favorit. Till slut lyckades vi dock med det företaget och beställningen är nu lagd. Senast på torsdag ska de anlända och jag är mycket förväntansfull. Vi beställde tackkorten till dopet därifrån och blev väldigt nöjda. Valde bort glansig yta den här gången och hoppas och tror att det var rätt val med tanke på kortets design. Om du tillhör min familj eller närmsta vänkrets (typ RONJA), föreslår jag att du slutar läsa inlägget nu så att jag hinner skicka korten först ;).

Några av favoriterna vi valde mellan:





Slutresultatet blev dock följande:

Fine, jag är givetvis partisk men ungen är bara så SÖT!

1 kommentar:

  1. Men ah sa fint! Verkligen lyckat och hon ser sa lycklig ut, och snyggt stylat sa det ser nastan ut som om hon sjunkit ner i en snodriva! Tycker ni ska vara riktigt stolta over detta fina kort. Jag ar lika hopplos jag med att bestalla och fixa kort i forvag, sen drar tiden ivag och da hinner dom illafall inte fram till jul till Europa och da lonar det sig ju inte. Sa trakig ar jag, for det ar ju verkligen jatteroligt att fa fina kort!

    Det dar med vykort kanner jag tyvarr ocksa igen....koper alltid manga, men dom flesta forblir oskickade.. Suck!
    Stor kram!

    SvaraRadera