fredag 18 oktober 2013

Feberfri fredag!

Äntligen fredag och dessutom en feberfri sådan för Haileys del! Hon körde järnet i 3 timmar från kl 10-13 och det är lång tid för att vara hon. Maken slutar tidigt idag också vilket gör att helgen känns liiite längre i alla fall. Har insett att jag är bortskämd som har en man som jobbar fasta tider. Känner till flera mammor som dessutom har fler än ett barn där pappan till barnen jobbar borta delar av- eller hela veckan. Är därför väldigt tacksam över att ha honom hemma varje kväll och på helgerna och skänker all respekt till de som klarar det mer eller mindre på egen hand!

Pigg tjej minsann!


Vet att många har som rutin att städa på fredagar och även jag skulle behöva göra det idag pga av allt HÅR JAG TAPPAR! Ärligt talat, det är hemskt! Får dammsuga 2 ggr i veckan nu och trots att jag vet att det är vanligt efter graviditet så känns det så äckligt när det bara trillar av på det där viset. Har ju alltid gillat mitt hår men nu känns det sådär måste jag säga. Hoppas att morgondagens klippning kan hjälpa håret att återfå litet av sin gamla kvalitet. F ö är dammsugaren i städskåpet i sovrummet där den lilla sover och jag får därmed snällt vänta tills hon vaknar. Hade även tänkt att vi skulle hinna ut och gå en sväng i solen och ut ska vi oavsett, men vi får se om vi hinner innan solnedgång med tanke på att hon ibland drar av rätt långa sovpass.

Tog följande bilder när vi var ute och gick i måndags!




Trevlig fredag!
/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar