lördag 26 oktober 2013

Inte som planerat...men rätt bra ändå!

God kväll! Jag har tänkt att göra inlägg flera gånger under veckan som gått men saker och ting har kommit i vägen. Dottern har haft en knepig vecka då hon blivit skitsur och ledsen utan uppenbara skäl. Eller jo, när vi klär på henne. Spelar ingen roll att jag är snabb och flink, hon blir ändå irriterad eller kan t o m få utbrott när man ska trä på överdelen och speciellt när det kommer till ärmarna. Dessutom har hon varit svårsövd och sovit väldigt ojämnt från dag till dag. Däremellan är hon hur glad som helst! Lite känslostormar med andra ord men som min mor påpekade, är det bra även för så små barn att kunna uttrycka frustration! Sömnmässigt kompenserade hon dock idag genom att sova 3,5 timme i vagnen när vi var i stan och nu har hon sovit utan avbrott sedan ca 2 timmar. 

Our Hailey-girl with her bunny.


Idag var vi inne i Malmö för lite shopping på Triangeln. De har delvis byggt om- och utökat köpcentret vilket jag tycker var riktigt lyckat. Dock är Emporia fortfarande favoriten för min del! 

Egentligen bara lite små-shopping som blev gjort och har bara tagit några snabbar bilder med telefonen, men tänkte jag kunde visa det ändå. 

Lite smått och gott till Hailey! Tofflorna/skorna har jag velat köpa till henne ett bra tag. De är från Åhléns barnavdelning och jag ska se till att ordna bättre foton på dem för de är bara sååå mysiga! Resten av sakerna är nödvändiga grejer från H&M. Ungen DREGLAR helt galet på sistone! Går inte att få henne att sluta tugga på sina fingrar, vilket ju gör dreglandet så mycket värre ;P. Undrar om det och humöret kan tyda på att tänderna spökar??? 

Lite slarvig bild minst sagt men det är ett par basplagg till mig själv. Leggings och tröja från H&M.

Annat nödvändigt, eller i alla fall de två översta produkterna som är ansiktsscrub och hudkräm. Resten fick jag på köpet! Har bestämt mig för att använda så mycket naturligt som möjligt när det gäller hudvård. Märker att min hy mår mycket bättre av sådant som inte innehåller massa tilläggsprodukter och onödiga kemikalier. Tror det kommer löna sig i längden!

Utöver detta blev det lite basplagg till maken i form av t-shirts och en tröja. Fick ingen bild på det idag men ska försöka ta en när han har tröjan på sig och visa här på bloggen för den var verkligen snygg tycker jag. 

Trevlig helg!
/Jenny 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar