torsdag 17 oktober 2013

Vaccination och småsaker att se fram emot

Hailey har varit en riktig sovgris hela veckan! Igår och idag har det sannolikt berott på vaccinationen hon fick igår morse. Den gick f ö bra och jag upplevde det inte som särskilt traumatiskt även om hon såklart skrek en del. Igår kväll fick hon feber och ligger fortfarande runt 38. Även om hon har varit ganska glad så märker jag att hon är tröttare och kinkigare idag än igår. Tycker lite synd om henne och kollar henne ofta när hon sover, men det ska nog släppa snart! 
Foto från promenad i måndags.

För övrigt har jag lite smått jag ser fram emot. För det första ska jag köpa lite nya plagg till Hailey av en säljkontakt som bor här på orten. Förutom att människan är trevlig, är hon rolig att handla av därför att hon köper sjuka mängder kläder från USA. Mycket av det blir aldrig använt och jag tycker det är jättekul med lite mer unika plagg! Jag tycker barnmode är superkul men det känns heller inte OK att springa och köpa allt nytt. Dessutom har jag himla kul när jag letar kvalitetsgrejer begagnat, vilket också gäller möbler och prylar i allmänhet. Har mer eller mindre gjort det till sport att leta på olika säljsidor. Mer om klädfynd i annat inlägg! 
För det andra ska jag i eftermiddag hämta en ny bärsele med stöd för ländryggen (halleluja) hos en annan säljare. Den tredje händelsen jag ser fram emot den här veckan är att äntligen få klippa mig på lördag hos min fantastiska frisör Di. Tänk att man kan se fram emot något så enkelt så mycket! 

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar